بشاگرد منطقه ای دور افتاده از توسعه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 25 بهمن 1395
بازدید : 252
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مردم ولایتمدار شهرستان بشاگرد همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی22 بهمن حضور یافته‌اند.

 باسردادن شعار مرگ برامریکاه مرگ براسرائیل باری دیگر جواب گرگ های وحشی صفت و یاوه گویی های رئیس جمهور جدید امریکاه را در 22 بهمن داده اند.
 
 
مردم ولایت مدار بشاگرد که پیش از شناخته شدنش همیشه پیرو انقلاب و نظام اسلامی بودند و در تمام مراحل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مستمر داشته است.
در سی هشتمین جشن پیروزی انقلاب از پیر،جوان،خردسال و کودک در حماسه پیروزی شکوهمند دولت جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و امده بوده اند که به رئیس جمهور جدید امریکاه بگویند (ترامپ)  که ما مردم پشتوانه نظام و انقلاب و رهبری هستیم.
 
دولت های قبلی و کنونی بخوبی نتوانسته اند بخوبی رفع نیازهای اولیه رفاهی،اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مردم شهرستان بشاگرد را پس از سی و هشت سال بخوبی پاسخ دهند و مشکلات جوانان و مردم این شهرستان امس و درک کنند.
 
مردم این منطقه در کمترین رفاه اجتماعی و فرهنگی با شرایط بسیار سخت زندگی می کنند و دولت هنوز ناخواسته و یا دانسته به داد مردم این منطقه نرسیده است و بشاگرد همچنان در سی و هشتمین سال پیروزی خون بر شمشیر با محرومیت دست و پنجه نرم می کند.
 
منطقه ای دور افتاده از توسعه که مردمانش از بیماری سنگ کلیه و فقر و بیماری رنج می برند،و مردم بیشتر روستاها بدلیل خشکسالی و نبود بازار کار در این شهرستان تنها با یارانه زندگی خود را سپری می کنند.
شهرستان بشاگرد مردمانی خون گرم و بسیار ساده دارد و به زندگی امید دارند و باتمام شرایط بد زندگی می کنند و راضی هستند.
 
مردم بشاگرد و ولایت مدار بشاگرد از پیر و جوان کودک و خردسال  در 22 بهمن نشان دادند که با شرایط سخت دست از نظام و انقلاب ناب محمدی و رهبری که همان ولایت فقیه است بر نداشته و به این حکومت افتخار می کنند و همیشه یار و یاور این نظام هستند.
 
مردم غیور و عاشق رهبری نشان دادند که مردم بشاگرد همیشه پشت نظام و انقلاب هستند و جواب یاوه گویی های رئیس جمهور جدید امریکاه را در راهپیمایی 22 بهمن دادند.  
دولت ها در بشاگرد زیاد بطور جدی کار نکرده و نتوانسته رنج و محرومیت را از دل مردم بکاهد که پس از سی وهشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی منطقه محروم بشاگرد توسعه چندانی نیافته است و تنها شهرستان بودنش را به یدک می کشد.
 
فقدان خدمات رفاهی،اجتماعی و اقتصادی در این منطقه احساس می شود که تنها خواسته مردم شرق هرمزگان از مسئولان دولتی و مربوطه آب،جاده و بهداشت است که با حضور ونظارت مستمر و دائمی دولت بشاگرد می توانست در سال 95 شهرستان دیگری باشد.
 
باید گفت دولت ها بخوبی نتوانسته اند از وظایف خود بخوبی سربلند بیرون آیند، باید از مسئولان دولتی پرسید چرا برای بشاگرد کم گذاشتید.
 
مردم روستاهای بشاگرد همانند غارنشیان شده اند دولت و مسئولان بیایند و ببینند وضعیت این روستاها را نه تلویزیون،آب و نه بهداشت درست و حسابی و جاده هم ندارند نه کسی را می بینند و نه اینها را کسی می بیند مشکلات مردم بشاگرد و روستا نشینان این است که کسی به آنها توجهی ندارد.
دولت ها در این چند سال هدفی برای فراهم آوردن وضعیت بهتر برای منطقه بشاگرد در کار و برنامه خود نداشتند.
مشکل بیشتر روستاها این شهرستان نبود بازار کار و فقر است که تعدادی از جوانان هرسال برای همیشه روستاها را  ترک می کنند.
 
انتهای پیام// 



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مردم ولایت , بشاگرد منطقه ای دور افتاده , توسعه , شهرستان بشاگرد , هرمزگان , بهمن 57 , فقر و بیکاری , خروج جوانان , رنج و بدبختی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com